JPMorgan je oficiálně první velkou bankou v Metaverse, která otevřela virtuální salonek v 3D virtuální platformě Decentraland založené na blockchainu ve snaze využít tržní příležitost až „1 bilion dolarů“.
Největší banka v USA, JPMorgan, udělala masivní krok do Metaverse a otevřela virtuální salonek v oblíbeném světě založeném na blockchainu Decentraland poté, co tento sektor označila za příležitost ve výši 1 bilionu dolarů. Návštěvníky salonku, který se nachází v obchodním centru Metajuku v Decentralandu, vítá tygr a digitální portrét Jamieho Dimona, generálního ředitele společnosti JPMorgan. Pokud hráči vyjdou nahoru, mohou sledovat prezentaci manažera o ekonomice a kryptoměnách. „Onyxový salonek“, pojmenovaný po interním blockchainovém platebním systému JPMorgan, byl odhalen spolu se zprávou od banky, která podrobně popisuje typy obchodních příležitostí, které mohou společnosti očekávat v Metaverse. Zpráva uvádí: „Metaverse pravděpodobně v nadcházejících letech nějakým způsobem pronikne do každého sektoru, přičemž tržní příležitost se odhaduje na více než 1 bilion dolarů v ročních tržbách“, a zároveň zdůrazňuje, že na virtuálním zboží se již každý rok utratí 54 miliard dolarů.
Metaverse obecně začíná přijímat víc a víc značek. Například Adidas a Nike a produkty a založené na NFT, nebo otevření obchodu Metaverse společností Samsung. Disney v posledních hodinách oznámilo, že oficiálně jmenovalo nového manažera, Mikea Whitea, aby vedl jejich začlenění do Metaverse. Jedná se tedy o nadnárodní společnosti a bude zajímavé sledovat, kdo bude zprávy, že se připojuje do Metaverse, postupně zveřejňovat.