Značka Gucci posílila své iniciativy v oblasti Web3 tím, že ve svých obchodech umožňuje nakupovat své produkty za ApeCoin
Zákazníci společnosti Gucci ve Spojených státech budou nyní moci nakupovat zboží v obchodech za APE, zatímco platební infrastrukturu bude poskytovat společnost BitPay. Navzdory probíhajícímu kryptoměnovému medvědímu trhu se módní značka letos do krypto sektoru pořádně opřela. V únoru odstartovala s kolekcí NFT "SUPERGUCCI" ve spolupráci se značkou vinylových hraček SUPERPLASTIC. Následující měsíc Gucci představilo NFT kolekci "Gucci Grail" zaměřenou na majitele špičkových NFT projektů, jako je BAYC. V květnu pak firma oznámila, že bude přijímat 12 kryptoaktiv jako platební metodu ve 111 obchodech v Severní Americe. Seznam zahrnoval bitcoin (BTC), bitcoin Cash (BCH), Ether (ETH), Wrapped bitcoin (WBTC), Litecoin (LTC), Shiba Inu (SHIB), Dogecoin (DOGE) a pět dolarových stablecoinů.
Komunita Apecoin
ApeCoin byl spuštěn na začátku letošního března. Její doprovodná decentralizovaná autonomní organizace (DAO) a komunita správců se od té doby stále velmi angažuje a dohlíží na důležitá rozhodnutí, jako je například vetování návrhu na přenos APE z Etherea na nový blockchain v červnu. Minulý měsíc DAO hlasovala pro několik návrhů, například pro studii proveditelnosti pořádání konference, festivalu NFT a poskytnutí finančních prostředků APE na to, aby se z Bored Ape Gazette stal zpravodajský web. Kromě toho projekt pracuje na zavedení APE stakingu. APE v poslední době vykazuje silný vzestup, částečně díky projektu Otherside, přičemž cena za poslední měsíc vzrostla o 49,1 %. Aktuální tržní kapitalizace ve výši zhruba 2,06 miliardy dolarů činí z APE 33. největší aktivum v kryptoměnách. Z historického maxima 26,70 USD z 28. dubna však APE stále kleslo o 74,8 %.