Je malá, relativně slabá a dojezd také není žádná sláva. Vždy si však zachovala svou hlavní přednost: být nejdostupnějším elektromobilem na trhu. To je nová Dacia Spring
Spring, první 100% elektrický model značky Dacia, zpřístupnil elektromobilitu co největšímu počtu lidí. Model, který byl uveden na trh v roce 2021 a v letech 2022 a 2023 byl třetím nejprodávanějším elektromobilem na retailovém trhu. Celkem bylo od uvedení na trh po celém světě zaregistrováno více než 140 000 vozů Dacia Spring. Model Spring získal řadu ocenění. Například v roce 2022 byla jeho vynikající energetická účinnost a uhlíková stopa oceněna maximálním pětihvězdičkovým hodnocením nezávislého evropského orgánu Green NCAP.
Řidič modelu Spring ujede denně v průměru 37 kilometrů
Dacia Spring si našla své publikum, protože dokonale splňuje požadavky na jednoduchou, cenově dostupnou a efektivní mobilitu s nulovými emisemi. Údaje ze systému konektivity vozidla ukazují, že průměrný klient modelu Spring ujede denně v průměru 37 km při průměrné rychlosti 37 km/h. V 75 % případů je vůz dobíjen doma. Dacia Spring své zákazníky dokázala oslovit, protože se od svého uvedení na trh nepřestala vyvíjet. V roce 2022 dostala novou identitu značky a v roce 2023 výkonnější motor o výkonu 65 koní. Vždy si však zachovala svou hlavní přednost: být nejdostupnějším elektromobilem na trhu.
Motor s výkonem 65 koní
Nová Dacia Spring je dalším významným krokem vpřed a rozvíjí vlastnosti, které jí zajistily úspěch. Je atraktivnější díky zcela přepracovanému a robustnějšímu designu, stejně praktická díky prostornosti interiéru, která je v daném segmentu mimořádná, všestrannější díky dostupnějšímu motoru o výkonu 65 k a stejně efektivní díky nízké hmotnosti... a to nejdůležitější – zůstává nejdostupnějším elektromobilem na trhu.
Sebevědomý styl
Nový Spring těží z nového designu značky Dacia, který byl poprvé použit u nejnovější generace modelu Duster. Robustní, sebevědomý styl, díky němuž je Spring atraktivnější než kdykoli předtím. Proměna je velkolepá jak v interiéru, kde byly přepracovány všechny prvky, tak i v exteriéru. Střecha je jedinou částí karoserie, která zůstala zachována z předchozího modelu. Nové výraznější tvary karoserie dodávají modelu Spring novou sílu. Tuto estetickou výjimečnost podporují také jednoduché, čisté a jasně definované linie, jako jsou například linie kapoty. Nová identita značky Dacia je jasně patrná ze dvou černých pruhů, jednoho vpředu a druhého vzadu, které se setkávají v lesklém provedení se specifickými matnými pruhy na zadní části karoserie. Tyto dva pruhy jsou doprovázeny symbolickým světelným podpisem značky ve tvaru písmene "Y", který je obzvláště výrazný u předních světlometůs denním svícením a u zadních světlometů, které jsou tvořena LED diodami.