Ve středu 20. března byly odhaleny první fotografie nového sedmimístného SUV Peugeot 5008. Ovšem už během předcházejícího dne, v úterý 19. března, tento model tajemně naznačoval svůj příchod a přitahoval tak pozornost pařížské veřejnosti.
Na vlakovém nádraží Gare du Nord v Paříži se v nejfrekventovanější denní době odehrálo monumentální odhalení. Úchvatná 3D instalace poutala pohledy tisíců kolemjdoucích. Toto velkolepé a nepochybně velice originální představení uspořádaly společnosti Accenture Song a Peugeot, aby tak odstartovaly inovativní a odvážnou kampaň #SomethingBigIsComing a připravily tak novému vozu Peugeot 5008 půdu pro uvedení na trh.
V náznacích
Ikonické pařížské nádraží Gare du Nord hostilo uměleckou instalaci definující nový městský zážitek z jízdy. Proměnilo se ve futuristickou scénu, na níž se objevil tajemný 3D box promítající majestátní bytosti. Vizuální představení, které spojilo nejmodernější technologie s vizuální poezií, je dílem kreativního studia Superbien, průkopníka v oblasti multimediálního umění.
V celé své kráse
V pátek 20. března, v den, kdy značka zveřejnila první produktové fotografie nového vozu, proběhla na Gare du Nord působivá 3D projekce ukazující Peugeot 5008 v plné kráse. Tento model se má stát nástrojem k dosažení ambiciózních cílů značky Peugeot. Díky nejmodernějším inovacím, jako jsou například panoramatický i-Cockpit®, vestavěný ChatGPT, dojezd 660 km a 7 prostorných sedadel je Peugeot E-5008 připraven nově definovat standardy rodinných elektromobilů.
Originální kampaň
Představení nového vozu se neomezuje pouze na Paříž. Na sociálních sítích byla spuštěna dynamická a interaktivní digitální kampaň s 3D videi a se zajímavými aktivacemi. Efekt 3D projekce byl přizpůsoben digitálním formátům, aby působil konzistentně. Kampaň navíc funguje jako DOOH (Digital Out-of-Home) v hlavních evropských metropolích, což zajišťuje její globální viditelnost. Tato kampaň je začátkem řady iniciativ mezi společnostmi Accenture Song a Peugeot, které navazují na partnerství oznámené v roce 2023. Další kampaně budou brzy následovat.